Hvilken nettleser anbefales?

Jeg har en Mac og er dermed vant til å bruke Safari. Nå har jeg fått meg lærerjobb og der er det en ekstern server/eksternt skrivebordjeg logger inn på. Der er det jo Windows. Det er både Explorer og Crome der inne ser jeg, men det er veldig uvant… Hvilken nettleser anbefaler dere?  

Brannvesenet Sør IKS

Vi minner om totalforbudet og at alle tidligere gitte dispensasjoner nå er inndratt. Les mer hos http://www.brannsor.no/ Så får vi bare nyte sommeren så godt vi klarer 🙂 Grunnet svært lite nedbør er nå skogbrannfaren meget stor i Agder. På denne bakgrunn har brannsjefene på Agder besluttet at det nedlegges totalforbud på aktivitet som kan … Les mer

Håper på mye publikum

Søskenparet Tuva & Mia spiller på mange private arrangement. Men i dag fremfører de sin musikk på et mye mer åpent arrangement i forbindelse med Sommer i Kilden. – Det er jo kjempespennende at vi har fått muligheten til det.…

Lets play the game.

Men hvor er Norge da? Har ikke vi kriminelle som er etterlyst av Europol?   https://eumostwanted.eu/crimeleague   https://www.europol.europa.eu/newsroom/news/blow-final-whistle-europe%E2%80%99s-most-wanted-fugitives  

Hvordan gå frem

Jeg er utrolig forelska i en jente, veldig usikker på om hun liker meg. Jeg har prøvd å fortalt henne hva jeg føler men klarer det ikke, fordi jeg er redd for og bli avvist. Noen god råd?