Ny Suzuki V-Strom 700 på vei

Les hele artikkelen

Suzuki V-Strom 700 – helt annerledes enn gamle V-Strom 650! [foto Motociclismo / Kanyarfoto]
» data-medium-file=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom-300×180.jpg» data-large-file=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom.jpg» />

Suzuki V-Strom 700 – helt annerledes enn gamle V-Strom 650! [foto Motociclismo / Kanyarfoto]
» data-medium-file=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom-300×180.jpg» data-large-file=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom.jpg» loading=»lazy» width=»900″ height=»539″ src=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom.jpg» alt=»» class=»wp-image-18987″ srcset=»https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom.jpg 900w, https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom-300×180.jpg 300w, https://www.bike.no/wp-content/uploads/2022/08/Ny-V-Strom-768×460.jpg 768w» sizes=»(max-width: 900px) 100vw, 900px» />
Suzuki V-Strom 700 – helt annerledes enn gamle V-Strom 650! [foto Motociclismo / Kanyarfoto]

Suzukis V-Strom 650 har vært en tro og populær tjener siden Adams tid – motoren kan faktisk spore sine aner tilbake til 90-tallet og det er lenge i vår verden. Nå ser det imidlertid ut til at både V-Strom 650 og modellbror SV 650 får avløsning av en helt ny sykkel med twinmotor. Suzuki holder kortene tett mot brystet, men nykommeren får definitivt ikke V-motor. Den blir erstatt av en twin på 700 ccm som er atskillig rimeligere og enklere å produsere. Kamuflasjen som sykkelen på bildet er utstyrt med skjuler en del av linjene, men spionfortet viser at sykkelen på det nærmeste er produksjonsklar. Lyktepartiet er inspirert av Katana og V-Strom 1050 mens karrosseridelene får et mye mer kantet og aggressivt design.
Sykkelen ventes å bli presentert på EICMA i November.