Kawasaki har brukt mye tid og ressurser pÃ¥ Ã¥ utforske alternativer til konvensjonell mc-konstruksjon. Blant dette finner vi elektrisk drift, kompressormating, lenende 4-hjuls motorsykkel og nÃ¥: Hybrid drift. I videoen under kan du høre en hybridsykkel pÃ¥ dyno – lyden er definitivt annerledes. Det er ogsÃ¥ interessant at sykkelen kan veksle mellom elektrisk, hybrid og tradisjonell forbrenningsmotor som fremdrift. I hovedbildet til dette innlegget er det bilde av Paris og det er ikke hvilken som helst by: Paris er i front nÃ¥r det gjelder Ã¥ pushe for Ã¥ forby forbrenningsmotorer, deriblant motorsykler med bensinmotor innen bygrensene. Videoen viser hvordan Kawasaki tenker seg at deres hybrid mc bruker forbrenningsmotor inn til byen, elektrisk drift gjennom bykjernen og hybrid drift pÃ¥ svingete veier nÃ¥r den er ute i friluft igjen. Dersom Kawasaki gjennomfører konseptet og setter det i produksjon Ã¥pner det for nye muligheter nÃ¥r det gjelder Ã¥ utnytte motorsykkelens muligheter.