Ducatis flaggskip Panigale V4 fÃ¥r en del mindre oppdateringer for neste Ã¥r: Motoren fÃ¥r litt mer effekt – opp til 215,5 hk. Første, andre og sjette gir er høyere og en ny mÃ¥te Ã¥ kontrollere momentet skal gjøre sykkelen mer lettkjørt ved første lille Ã¥pning av gassen. Aerodynamikken er ogsÃ¥ gjort litt med: Vingene er endret slik at de er mindre og tynnere men gir fremdeles same downforce. PÃ¥ chassiset er svingarmslagringen hevet 4 mm og Öhlins leverer den nye NPX 25/30 framgaffelen. Ellers: Tanken har fÃ¥tt et lite redesign for Ã¥ reduserer fysisk kraft som kreves fra føreren. Ducati har ogsÃ¥ tatt fram ny software for motorbrems kontrollen for Ã¥ øke stabilitet, presisjon og retningsstabilitet i bremsing og inngang i sving. Ny quickshift gir mykere giring. Til slutt: Displayet i Superbike stil har fÃ¥tt revidert grafikk.
Og det var i grunnen det hele.