Hjemmeområde via GPO

Hei. Sliter litt med å få satt hjemmeområde via gpo. Har både opprettet share og mapped drive. Det er delt til riktig gruppe/brukere med full kontroll på share og modify på security.   Servershare%username% – Det har blitt satt i «Set user home folder» (Selvfølgelig med riktig navn) Servershare – Det har blitt satt i … Les mer