Mørk herjet i Esbjerg-debuten – vant den danske supercupen
Nora Mørk scoret ni mÃ¥l da Esbjerg slo Odense 36-25 i den danske supercupen i hÃ¥ndball. Det var Mørks første kamp etter overgangen fra Vipers Kristiansand. Det ble allerede i november i fjor klart at Mørk skulle bytte ut Kristiansand med Esbjerg denne sesongen, og tirsdag fikk hun en god start i sin nye klubb. … Les mer