Myhre reiste hjem fra høydesamling etter koronasmitte
Julie Myhre kom mandag hjem til Norge etter at hun forlot den norske langrennstroppen pÃ¥ høydesamling i Sveits. Ã…rsaken var koronasmitte. – Hun fikk lette forkjølelsesymptomer og testet positivt for Covid. De andre jentene er i fin form, og alle har testet negativt, sier landslagslege Ove Feragen i Skiforbundet langrenn. Langrennsjentene har ogsÃ¥ Livigno i … Les mer