Mann ble tilkjent 1,2 millioner i mobbesak – nå frikjennes kommunen
En mann i 20-årene ble tilkjent 1,2 millioner kroner i tingretten etter å ha saksøkt en kommune i Agder i en mobbesak. Nå har lagmannsretten frikjent kommunen.
En mann i 20-årene ble tilkjent 1,2 millioner kroner i tingretten etter å ha saksøkt en kommune i Agder i en mobbesak. Nå har lagmannsretten frikjent kommunen.
Se Nordnytt 19:30
Lederen i Tanas største opposisjonsparti mener nye opplysninger gjør at politiet må etterforske den henlagte svindelsaken i kommunen.
Du sitter kanskje og vurderer om du skal feire torsdagens lettelser med en tur på byen, spise på restaurant eller være på den sikre siden og bli hjemme i helgen? Se hva fagfolket og utelivet mener du bør gjøre.
Nesten 100.000 nordmenn har fastpris på strømregningen. Det lønner seg når strømmen er dyr og staten tar en del av regninga.
Det er sterke bevis mot mannen i 20-årene som står tiltalt for å ha voldtatt en forsvarsløs pasient på en omsorgsinstitusjon i Alta. DNA-bevis av mannen er funnet på kvinnens kropp.
Stortingsdirektør Marianne Andreassen erkjenner at det er behov for strengere kontroller for å unngå at politikere misbruker systemet.
To barn kjøres til legevakt for sjekk etter en bilulykke på Skullerud i Oslo.